Over Hoody

 

De Nederlandse consument doet zijn aankopen steeds vaker online. De grote platforms domineren de online markt. Waarom zouden lokale ondernemers zich niet collectief online kunnen profileren, inclusief duurzame bezorging op het gewenste moment?

 

Wij, Stephan van Wensen, Jochem Timmers en Maarten Sterrenburg bedachten daarom een lokale online bezorgservice: Hoody. Na ruim een jaar bezig te zijn geweest met onder andere de software ontwikkeling, is Hoody onlangs gestart in Haarlem.

 

Inmiddels hebben zich vijftien lokale ondernemers bij het Hoody platform aangesloten. Van slagerij Wisker 🍗 tot Baby Plus 🍼 en chocolaterie Pierre. 🍫 Het grote voordeel van een fysieke winkelstraat is de directe beschikbaarheid van de goederen in combinatie met deskundigheid en service. Voor de consument is het echter niet inzichtelijk wat er lokaal wordt aangeboden. Hoody genereert traffic en zet de artikelen van de deelnemende retailers in de online etalage. Eén platform dus voor alle deelnemende winkeliers in de gehele binnenstad.

 

De consument bestelt, Hoody haalt op en Hoody bezorgt. Met onze grote, elektrisch aangedreven bakfietsen zorgen wij ervoor dat de klant binnen één uur 🕐 de bestelde goederen aan de deur duurzaam krijgt aangeleverd. Bovendien staat Hoody voor same day bezorging in de avonduren. 🌙 Hoody neemt de deelnemers veel werk uit handen. Wij doen de marketing, bezorgen en brengen de producten via de app onder ogen van de consument die overdag geen tijd heeft om te winkelen.